18 października 2017   Szukaj   
Ankieta - badanie jakości usług
Dla dalszego doskonalenia naszej działalności i zapewnienia Państwu wysokiego poziomu usług Zarząd Spółki prosi o wypełnienie
poniższej ankiety.
1. Czy jesteście Państwo zadowoleni z jakości dostarczanej wody?
2. Czy jesteście Państwo zadowoleni z ciągłości świadczonych usług?
3. Czy sposób powiadamiania o przerwach w dostawach wody jest skuteczny?
4. Czy faktury za usługi są czytelne i przejrzyste?
5. Czy jesteście Państwo zadowoleni z dostępności informacji na temat oferowanych przez PWiK Sp. z o.o. usług?
6. Jak oceniają Państwo obsługę klienta w PWiK Sp. z o.o.?
7. Czy mają Państwa własne uwagi i propozycje w zakresie sposobu doskonalenia usług PWiK Sp. z o.o.?
8. Czy piją Państwa wodę z kranu?